WYDZIAŁ MALARSTWA
TERMINARZ I ZASADY PRZENIESIEŃ NA KIERUNEK MALARSTWO
na rok akademicki 2023/2024
- 14-15.09. w godz. 10-14 – składanie (teczek) prac z malarstwa i rysunku oraz dokumentów przez kandydatów: (dziekanat Wydziału Malarstwa, parter),
- od 22 września 2023 – można uzyskać informacje o przeniesieniu na kierunek malarstwo w dziekanacie Wydziału Malarstwa.
Przeniesienia na ASP w Warszawie reguluje Decyzja nr 2/2022 Prorektora ds. studenckich i jakości kształcenia ASP w Warszawie z dnia 25. stycznia 2022 r. i Regulamin Studiów na ASP w Warszawie.
Dokumenty potrzebne do przeniesienia:
- Wniosek (załącznik nr 2 do Decyzji nr 2/2022 Prorektora d.s. studenckich i jakości kształcenia ASP w Warszawie z dnia 25. stycznia 2022 r.) do Dziekana Wydziału Malarstwa ASP w Warszawie z umotywowaną prośbą o przeniesienie i opinią kierownika jednostki, z której chce się przenieść.
- Dokumentacja dotychczasowego toku studiów (np. karta przebiegu dotychczasowych studiów z punktami ECTS, ocenami, ilością godzin) z zaliczeniem semestru.
- Zaświadczenie o statusie studenta z macierzystej uczelni.
- Teczka z pracami z malarstwa i rysunku – maksymalnie 20 prac (w tym obowiązkowo 3 prace rysunkowe i 3 prace malarskie – studium postaci).
Przeniesienia studia jednolite magisterskie stacjonarne na kierunek malarstwo odbywają się raz w danym roku akademickim tj. we wrześniu, przed rozpoczęciem nowego roku akademickiego (nie ma przeniesień na semestr letni).
Limity przeniesień na rok akademicki 2023/2024:
II rok – 2 miejsca,
III rok – 4 miejsca,
IV rok – 6 miejsc.